🎉Vezi portofoliul nostru!

0,00 lei

Nu ai niciun produs în coș.

Intrebari Frecvente

Vă rugăm să vă asigurați că ați citit și ați înțeles întrebările frecvente împreună cu Termenii și condițiile noastre. Dacă nu acceptați condițiile, vă rugăm să nu utilizați acest site. Folosirea în continuare a site-ului nostru web și orice achiziții rezultate efectuate prin intermediul site-ului www.BaloanePartY.RO confirmă acceptarea dvs. a Termenilor și condițiilor și a Întrebărilor frecvente.

Ne rezervăm dreptul de a modifica întrebările frecvente în orice moment și este responsabilitatea dumneavoastră să le citiți înainte de cumpărare.

Restricții de stoc
Având în vedere climatul actual de pe tot globul, furnizorii internaționali se luptă să lucreze în limitele restricțiilor impuse. În timp ce ne străduim să ne asigurăm că produsele dvs. sunt exact așa cum sunt afișate în reclamă, pot exista cazuri în care se fac modificări foarte mici la pachetul sau balonul pe care îl primiți. Modificările la produsul comandat vor fi făcute numai dacă Echipa Creativă Baloane Party Stars este mulțumită de aspectul și senzația generală a produsului comandat initial. Dacă sunt necesare modificări la comanda dumneavoastră care schimbă complet estetica pachetului comandat, echipa noastră de vânzări online vă va contacta cu alternative.

Îmi pot schimba sau anula comanda?
Dacă trebuie să anulați sau aveți modificări esențiale pe care doriți să le faceți la comanda dvs. umflată sau personalizată, avem nevoie de cel puțin 2 zile lucrătoare înainte de data livrării comenzii pentru a face aceste modificări și, în funcție de cerere, pote exista o taxă suplimentară.

Dacă ne informați în termen de 2 zile lucrătoare de la data livrării comenzii dumneavoastră, deoarece produsele sunt perisabile, se va aplica o taxă de 25% din valoarea totală în plus față de plata inițială datorată.

Pot schimba adresa de livrare?
Desigur! Dorim să vă fie cât mai ușor posibil și cu siguranță vom schimba adresa de livrare dacă ne trimiteți un e- mail sau ne dați un telefon . Vă rugăm să rețineți că, odată ce articolul a fost expediat, orice modificare a adresei de livrare va genera o întârziere de 24 de ore pentru articolul dvs.

Îmi pot returna articolele?
Nu putem accepta returnări de comenzi umflate și personalizate. Datorită naturii lor, sunt perisabile și create individual pentru fiecare client, prin urmare, nu pot fi refolosite sau revândute. Dacă articolele dumneavoastră sunt defecte, acest lucru nu vă afectează drepturile legale.

Pot selecta o dată de livrare?
În etapa finală a comenzii, veți putea alege data de livrare pentru produsele dumneavoastră. Vă sfătuim să primiți articolele cu o zi înainte să aveți nevoie de ele pentru a fi în siguranță!

Ai grijă de balonul tău
Baloanele noastre umflate durează până la 5 zile, în funcție de modul în care sunt depozitate.

Baloanele noastre sunt concepute pentru a fi expuse și nu pentru a fi folosite ca jucărie. Baloanele trebuie depozitate la temperatura camerei pentru a fi în cea mai bună stare posibilă. Le puteți lăsa în sau în afara cutiei de livrare, totuși, vă vom sfătui întotdeauna să verificați de două ori produsele când sosesc pentru a ne asigura că sunteți mulțumit de ele.

Unele baloane, cum ar fi pachetele noastre de numere și caractere, vin cu mai multe greutăți, astfel încât să poată fi afișate individual. Acest lucru poate duce la încurcarea panglicilor în timpul transportului și pot fi separate cu ușurință odată scoase din cutie. Nu putem oferi rambursări pentru panglicile încurcate.

Îmi pot personaliza baloanele?
Sunteți binevenit să personalizați o gamă de Bubbles, Orbz și Marblez umflate.

Articolul meu a fost defect
Datorită naturii produselor noastre, uneori ele pot ajunge să nu arate așa cum a fost prevăzut. Toate baloanele noastre sunt create manual de o echipă de ninja cu baloane incredibil de profesioniști și pasionați, care nu permit niciunui obiect să părăsească studioul nostru decât dacă sunt absolut perfecti. În cazul în care baloanele dvs. sfârșesc deteriorate în timpul transportului, vă rugăm să ne trimiteți prin e-mail o fotografie a produsului dvs. în termen de 24 de ore de la sosirea acestuia și vom face tot posibilul pentru a-l remedia.

Deoarece produsele noastre sunt perisabile, nu putem acorda reduceri sau rambursări dacă nu este furnizată o imagine a articolului defecte în 24 de ore de la sosire.

Destinatarul nu era acasă
Deși înțelegem că trimiterea unui cadou este, în mod ideal, să fie o surpriză, vă sugerăm să anunțați destinatarul că va primi un colet, astfel încât să vă spună dacă va fi disponibil să semneze pentru cadou. Dacă nu sunt acasă, curierul fie va lăsa articolul într-un loc sigur, fie va încerca din nou livrarea a doua zi. Nu putem emite nicio taxă de livrare sau rambursări ale articolului dacă destinatarul nu este acasă.

Cum le rezerv pentru evenimentul meu?
Ne-ar plăcea să ajutăm! Pentru a afla mai multe despre cum se aplaseaza decorurile noastre cu baloane, vă rugăm să explorați pagina noastră cu decoruri din baloane.

Când ești deschis?
Suntem o afacere offline&online, așa că putem oferi baloane pentru clienții care ne trec pragul magazinului din Ploiesti dar si celor care aleg modalitatea online.
Suntem o mică afacere de familie, așa că, din păcate, nu putem angaja biroul nostru 24/7, dar suntem aici de luni până vineri între orele 9:00 și 19:00 sambata si duminica 009:00-15:00 și suntem bucuroși să vă ajutăm!

Cum pot comanda?

Este foarte simplu să comanzi pe la noi de pe site. După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, esti redirectionat automat catre pagina cos de cumparaturi. Apoi trebuie să parcurgi cei trei pași al procesului de comandă (Adresă – Metodă de plată – Confirmare), după care poți finaliza comanda.

Creează un cont de client. În calitate de client nou, poți face acest lucru foarte confortabil în timpul procesului de comandă și ești logat automat. Dacă ai deja un cont de client, te poți înregistra simplu cu datele tale de utilizator (adresă de e-mail și parolă).

Colectare din magazinul Party Center Ploiesti

Orele noastre de colectare sunt:

Luni – Vineri: 09:00 – 19:00

Sâmbătă/Duminică: 09:00 – 15:00

Pentru mai multe informații despre colectare, vă rugăm să consultați pagina noastră Click+Collect.

Vă rugăm să luați în considerare dimensiunea comenzii și dimensiunea vehiculului dumneavoastră înainte de a selecta opțiunea noastră de colectare. Echipa Baloane Party Stars  nu sunt răspunzători sau răspund pentru transportul articolelor transportate in regim propriu.

Care este termenul de livrare?

Articolele disponibile sunt livrate, de regulă, în 2-4 zile lucrătoare.

Cum pot vedea comenzile depuse?

În cazul în care dorești să verifici dacă comanda ta a fost depusă corect, o poți vizualiza în confirmarea de comandă pe care am transmis-o prin e-mail. Alternativ, poți să te loghezi pe www.baloaneparty.ro  cu adresa ta de e-mail și cu parola. Poți vizualiza comenzile anterioare în rubrica »Comenzile tale« în contul de client. Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost plasată corect, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau email.